>igor – 2

>

İgorlu 2. pasta..

Kuzenin görümcesi için yaptık.Taa Amasya’ya gitti;)
İgorlu stickerla çok uyumlu oldu 😀

Ayakkabıları nasıııııl:)))

Eymen’e sağlıklı, mutlu, huzurlu, anne babası ile uzuun bir ömür diliyorum;)
This entry was posted in bebekler için, bez pasta, ByDG, diaper cake, hediye, igor, winnie the pooh. Bookmark the permalink.

12 Responses to >igor – 2

  1. abla no:1 says:

    >harika,şahane,muhteşemmm :)))

  2. tosbagalar says:

    >Benim memleketime gitmiş ne güzel

  3. >abla no :1 ; abartmayalım lütfen:))tosbağalar; öyle mii 🙂 bilmiyordum

  4. >canımcım yaaa bayıldım buna :))şimdi sorularım varo etiketse şayet igordan bahsediyorum nasıl öyle kalın birşeymiş gibi duruyorşu bodylerden falan şeker yapıyorsun ya onun yapılışını merak ettim ;)bu hediyeleri nasıl tutturuyosunben hişç biryere hediye monte edemiyorum nedense :)acil cevap :))öpüldün

  5. >etiketi derinin üzerine yapıştırdık (nasıl olsa deri çok:D kartona da yapıştırılabilirdi tabi;) ) sonra da şu çöp şişler oluyor ya arkasına onu yapıştırdık.bodyleri kıvırıp tüle sarıyorum. sonra da bezlerin etrafındaki kurdelaya iğneliyorum. evet bazı şeyleri monte etmek çok düşündürüyor:) mesela bu ayakkabıları pasta 3 katlı olduğu için bezlerin üstünde duracağı bir yer bulamadık igora giydirdik:)soldaki yuvarlak şekeri şeffaf naylona sarıyorum ama kıyafetleri genelde tüle sarıp iğneliyorum. çok güzel renkli çengelli iğneler var(hani kilitlenenlerden), onları da kullanırlar sonra;)

  6. >İgorlu stickeri görünce acaba isimli bir şekilde mi satın aldı acaba diyecektim ki kendin yapmışsın onu da..Çok güzel olmuş..Canım İgorum benim 🙂

  7. >ellerine sağlık canım ve açıklamaların için teşekkür ederim 🙂

  8. csm says:

    >bole bı hedıyenın fıyatı ne kadar acaba ?

  9. >Melek; teşekkür ederim:) oytunla ayat; rica ederim;)csm ; aa hediyenin fiyatı söylenir mi hiç:) ama bez fiyatları hiçte ucuz değil :S

  10. >oooooowww pastaların en güzeli buradaaa bayıldım ellerine sağlık canım benim bebişler sağlıkla kullansın

  11. embir says:

    >çok güzel olmuş, bence de harika muhteşem şahane 😉

  12. >örgüçantam; teşekkür ederiz:) embir; teşekkür ederim, sanırım pastayı igorun masum bakışı güzelleştiriyor:)

Leave a comment