>Altın Yaldızlı Hint Kınası ;) — az kaldı yakında geliyorum…

>Kesin dönüş yapmama az bir zaman kaldı 🙂 ablamın kına gecesini de atlattık, şimdi sadece cumartesi nikah kaldı, ondan sonra özgürüüüüüm 😀

Hint kınası görmekten sıkılanlar için bir değişiklik yapıp altın varaklı hint kınası yayınlayayım dedim bu sefer:D

Ablam kendini aştı artık 🙂 tek hint kınası yetmiyor 😉

Hint kınası, hint kumaşından kıyafet , ama el Türk eli 😉

çok yakında görüşmek üzere…

This entry was posted in Abla no:1 marifetleri, henna, hint kınası. Bookmark the permalink.

23 Responses to >Altın Yaldızlı Hint Kınası ;) — az kaldı yakında geliyorum…

  1. *ayliz* says:

    >çok zarif görünüyor ALLAH bi yastıkta kocatsın diyelim bari:))))))))))))mutlulukları daim olsun evlenecek olan çiftin canım

  2. Anonymous says:

    >Ablana mutluluklar diliyorum canım…kına, dini profilinin yanında, bi yerde bereket ve uğur demek…dilerim yeni hayatında herşey yolunda gider..sevgiler.munise

  3. nur says:

    >valla süper tek kelimeyle ağızım açık gelin hanımın eline baka kaldım maşallah size…

  4. >Mercan adasında bir hanıma yaptırmıştım, hatta lisedeyken bunun kalbını da almıştım ama kürdanla çizmek en kolayı. Yaldızlı yapanı ilk senden gördüm süper şeker

  5. >çok teşekkür ederiz;)

  6. >direktörüm; eskiden bizim de kürdanla denemelerimiz olmuştu ama bu tüpteki kına çok pratik ve çok çabuk kuruyor (gerçi çok da çabuk siliniyor yıkadıkça:D )

  7. >Olá! Conheci seu cantinho e é tudo de bom! Lindo, criativo!… Amei mesmo!!!Parabéns pelo seu trabalho!Se puder, dê uma espiadinha no meu:magiadaines.blogspot.comBeijinhos carinhosos.Itabira – Brasil

  8. Rumeysa says:

    >bi dünya yorum yazmıştım ama uçup gitti anlamadıgım bir sebepten..:(:( Türk eli lafın beni çok güldürdü,şahanesin…;):) ben de hint kınasını çok sewerim. hem kınanın hinti türkü mü olurmuş canım kına kınadır işte!:) günlük hayatımda da kullanıyorum ben..genelde kadınlar sıkıldıklarında solugu kuaforde alır saçlarını boyatmak için, ben ise ellerimi boyatmak için..;)neyse bu yorumdan öbüründen kısa olmadı,Allah ablanın mutlulugunu daim etsin inş…;)

  9. >çok güzel olmuş. ablan piri olmuş kına işinin ellerine sağlık. geri dönmene çok sevindim. özlettin kendini

  10. >Rumeysa; teşekkür ederim güzel yorumun için;) dakikadanönce; ben de çok özledim buraları;)

  11. >çok şık zarif süper olmuş.valla pek beğendim:)allah kolaylık versin.düğün işi çok yorucu ama zevkli:)hayırlı haftalar

  12. >evet sorma zormuş düğün işleri, bir de aynı evden 2 kız gelin olunca düşün halimizi:) ama çok şükür bitti;)

  13. sesiber says:

    >Çok güzel de yaldız işini nasıl yaptınız? O da mı tüp boya? Nerelerde satılyor? Ne kadar zamanda çıkıyor? ve daha birsürü soru:))

  14. >yaldız ahşap boyamadada kullanılan bildiğiniz yaprak varak:)yapıştırıcısıyla fırça ile istenilen şekil veriliyor, belli bir bekleme süresi var sonra varak yapıştırışıp etrafı temizleniyor. aynı ahşaba yapar gibi 😀 sadece varak da çok güzel oluyor, yüze, omuza falan yapmıştı ablam,çok şık duruyor..kına yıkadıkça rengi hafifliyor 3-4 gün sonra tamamen çıkıyor, varak daha dayanıklı sanırım. kazıyınca çıkıyor;)

  15. Esin says:

    >yani hastayım bu kınalara hele ablan da çok güzel yapıyor.sevgilerimle çekirge…

  16. >evet sensei iyice ustası oldu ablam bu işin;)

  17. tubiornat2b says:

    >türk elinin sahibi:P dedi ki… teşekkür ederim arkadaşlar güzel dilekleriniz için 🙂 güzel kınaları yapan 1nolu ablama da teşekkürler 🙂 bir de blogunda yayınlayan biyaşımadahagirdim kardeşime teşekkürler:)

  18. >:)) türk elinin sahibi ben teşekkür ederim el mankenliğin için:D daha düğündeki kınanı yayınlayacağım ama araya başka konular ekliim dedim, kına kına nereye kadar:D

  19. tubiornat2b says:

    >haklısın kardeşceğizim 🙂 unutsun herkes kınalarımızı 🙂 sonra eklersin…

  20. SEZGi says:

    >nasıl oluyo bu kına hazır mı yoksa siz mı hazırladınız?

  21. >hazır tüpte hint kınası. kendim yabancı bir siteden tarif bulup hazırlamaya çalıştım fiyasko oldu:D

  22. >kııs nerelerdesin sen:)hmmm bi bakalım linke yine bir (Ç)alıntı vakası mı…

Leave a comment